Carrara 8.0.1 beta erschienen

Es gibt 2 Antworten in diesem Thema, welches 2.043 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von rk66.

  • Hi,
    Carrara 8.0.1.31 beta ist erschienen.


    Zitat:
    "CARRARA 8.0.1.31 Beta Build


    We are pleased to offer Carrara 8.0.1.31 Beta. This build has many bug fixes and improvements to issues that users have reported. We will not be offering the 32 bit MAC ppc version of the build this round, but will have it available in the near future.


    The fixes are as follows:
    Physics : Fixed #0035839 : Improved soft body simulation to update the transform of the center of mass when the animation method is set to Physics
    Physics : Fixed #0036214 : Fixed delay between physics and non-physicsobjects
    Physics : Fixed : Improved scene sampling
    Physics : Fixed soft body anchor duplication
    Physics : Fixed soft body LOD issue
    VertexModeler : Fixed #0035014 : Fixed selection tool prefs saving
    Carrara : Fixed file relocation format problem
    Carrara : Fixed #0035385 : Fixed error reporting problem in SMP jobs
    IES : Fixed #0035385 : Fixed crash in IES profile
    Carrara : Fixed user cancel problem with thread
    Rendering : Fixed #0035989 : Fixed problem with intersecting volumetric object
    NativeFileFormat : Fixed #0034904 : Fixed saving of all clips and soundsin browser file
    Physics : Fixed #0035456 : Fixed collision with replicated objects
    NetworkRendering : Fixed several issues with network fonts
    Carrara : Fixed #0037325 : Fixed web menu
    3DView : Fixed #0036796 : Removed window shadow of the 3DEditorHost windows
    3DView : Fixed problem with OpenGL windows when toolbars are over them
    Mac : Fixed #0037442 : Fix error when using Ctrl+Q to quit the application
    Fixed #0037708 : Fixed dead lock due to smp
    Carrara : Implemented : Added architecture info on the about box (32 or 64 bit)
    ShadingRoom : Fixed crash at exit when closing multiple shader documents
    Carrara : Fixed problem with platform specific message (for Mac or Windows only) when the character '@' is used
    Physics : Fixed #0037837 : Fixed collision with skinned objects
    Rendering : Fixed #0031622 : Fixed shadow catcher visibility in alpha
    Image Format : Fixed #0033877 : Fixed default jpeg file extension
    Vertex Modeler : Fixed #0037661 : Fixed problem with hitting manipulators in vertex modeler room


    You can access this build by resetting your downloads in your DAZ User account.
    The serial number to access this beta build is: CDZCPRO-080-0000000-RPY-001-EBTNHVL (Expires 28-Jul-2010
    "


    Link:
    http://forum.daz3d.com/viewtop…61da37a6a0fbd581bf9710dc7


    rk66.

  • Hi,
    zwecks Abwärtskompatibilität sollte wohl kein Problem sein.


    Dies ist eine Beta Version. Final wird es dann wohl die Version 8.0.1 oder 8.1 werden.
    Die aufgelisteten Fehler stammen alle noch aus der 8.0.0.231 und werden un nach und nach behoben. In der Liste stehen ja auch nicht wenige, welche gefixt wurden.
    Demzufolge müsste ein "produktives" Arbeiten immer besser möglich sein.


    rk66.

    • Gäste Informationen

    Hallo Gast,

    gefällt dir der Thread, willst du was dazu schreiben, oder möchtest du noch mehr in diesem Forum sehen und kostenlose Downloads?

    Dann melde dich bitte an.
    Hast du noch kein Benutzerkonto, dann bitte registriere dich, nach der Freischaltung kannst du das Forum uneingeschränkt nutzen.

    Hello Guest,

    Do you like the thread, do you want to write something about it, or do you want to see more in this forum and free downloads?

    Then please sign in.
    If you don't have an account yet, please register, after activation you can use the forum without any restrictions.