klasse Heinz
Beiträge von BigSnake
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Gefällt mir gut.
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klasse
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nein bei mir läuft alles normal WIN 10 64
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Ganz normal runtergeladen in meinem
Product Library
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Klasse
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von welchen update sprichst du??meinst du daz Studio Pro Beta, oder das 4,10.0.123 .das gibt es ja schon lange.
dieses Problem kenne ich auch,ich habe seit lezten jahres november ein neuen rechner mit win 10,ich vermute es liegt an win 10 bei meinen alten rechner ist win 7 drauf da rennt Daz studio ohne probleme
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Herzlich willkommen
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Herzlich Willkommen
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also wie gesagt bei meinem alter Rechner 6 Jahre alt mit 16gig habe ich noch nie Probleme gehabt,meine größte Datei war glaube ich 2,5 gig groß das Fell wurde komplett geladen hat etwas gedauert aber es funktionierte einwandfrei,mit Vue hatte ich mit großen Dateien noch nie Probleme gehabt
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klasse
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… äh … wie war noch die Frage zu der Antwort?????
Naja, in ein paar Millionen Jahren werden wir es wissen … vielleicht ….
na wir bestimmt nicht mehr
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klasse
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also ich hab schon weit aus größere Dateien von weit über 2gig gehabt,also das was sig schon sagte es kann wirklich schon sehr lange dauern bis vue es geladen hat,vor allen wenn du was von daz mit Harren gemacht hast,dauert es sehr lange,um so dichter das Haar um so größer die Datei,und dann kann es dauern ich würde es einfach mal laufen lassen man muss halt Geduld mit bringen,mir ging es genauso hab dann gedacht bei 75% ging einfach nicht weiter und habe mal 45 min gewartet und siehe da es lief dann weiter,nur Geduld mitbringen...
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Hi ich wollte mal ein Problem schildern das ich öfters habe bei der Anmeldung hier.
Es geht darum,jedesmal wenn ich mal 1-2 Wochen hier nicht geschaut habe,angeblich mein Passwort nicht mehr stimmen soll obwohl es nicht so ist,und ich das selbe Passwort habe die Anmeldung einfach nicht klappt.So muss ich mir immer einen neuen Link zusenden lassen,und ein neues Passwort zu machen,so das ich mich wieder einloggen kann,habe nur ich diese Problem oder sind andere auch davon betroffen,das würde mich mal Interessieren ,ach ja und eine bitte das mit dem Captcha zur Sicherheit ist ja schön und gut aber diese Bilderrätsel nerven ungemein,könnt ihr das nicht anders machen und Zahlen nehmen ,die sind einfacher zu identifizieren wie diese meist verschwommenen Bilderrätsel.
Betriebsleitsystem WIN10
Browser Google Chrom
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Lol..habs auch schon gesehn bin grad am saugen...alle seriennummern sind auch dabei,habe dann bryce doppelt aber egal alles umsomst toooollll..
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also bei mir läuft es
das hab ich gefunden vieleicht hielft es dir weiter
Nach einem Umstieg von XP home via Laplink auf Windows 7 hatte ich das Problem, dass beim Aufruf von Nero (auch nach kompletter Entfernung mit dem General Clean Tool und Neuinstallation sowohl der Lite- als auch der Trial-Version) immer der obige Fehlerhinweis erschien. Recherchen im Internet ergaben, dass dieses Problem bei vielen Programmen und auch schon unter Vista auftritt. Als Auslöser werden in den meisten Foren die MS Visual C++ - Versionen vermutet, doch eine Endlösung konnte nirgends erfragt werden. Meiner Meinung nach liegt das Problem darin (Win 7 spezifisch), dass es bei MS keine Version von Visual C++ gibt, die Windows 7 unterstützt. Habe daher versucht, dieses zu deinstallieren. Das funktionierte mit der Version 2008, 2005 ließ sich aber wegen fehlender msi.Datei nicht entfernen. Auch der CC-Cleaner schaffte es nicht. Nach längerem Suchen im Internet stieß ich auf 'Microsoft Installer Clean Up', das nur auf Englisch verfügbar ist und mitteilt, dass Teile der entfernten Software erhalten bleiben. Nach Ausführung und Bereinigung der Registry mit Norton Utilities ließ sich Nero danach aber einwandfrei installieren und starten. Auch konnte ich bisher keine Inkompatibilitäten mit anderen Anwendungen feststellen. Vielleicht hilft dies jemandem weiter, evtl. auch bei Vista.'Side by Side' ist ein RAM Konflikt, der ausgegeben wird, wenn die RAM nicht richtig im Rechner arbeiten. Windows Vista und Windows 7 nehmen es in diesen Punkt sehr genau. 1. Entweder RAM inkompatibel mit Motherboard (sehr oft bei selbst Bastler PC) 2. Das Bios kann keine 4 Stk. RAM davon verwalten. Hier könnte ein BIOS update helfen. Aber davon Rate ich ab, wenn die RAM inkompatible sind. Denn dann läuft das BIOS update sicher schief und dann läuft gar nichts mehr. Bitte beachten. Seit DDR2 sind die RAM auf die verschiedenen Chipsätze abgestimmt.
lg
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New features and major bugs fixed!
New:
Animated Textures
Anisotropic Shader
Dirt ShaderChanges to the DAZ Studio 4 Bridge to take less memory
Hat ja auch lange gedauert,mal schauen wie es so ist...
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Ich habe Windoof 7 drauf bei mir läuft alles beide sehr gut zusammen.Kann nicht meckern.
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Wow have we been busy, check out the new features and all the bugs fixed!
New in this build:
Video Textures
Displacement Mapping-Bug fixes
0037171: Spatial Sampling for displacement doesn't work
0036825: Setting Displacement has no effect
0036512: Displacement mapping does not respond to transformation tools
0036511: Displacement mapping does is not responding to texture mapping modes.
Anisotropic Shader
Dirt ShaderFixed in this build:
Bryce Bridge: Add progress bar to Bryce indicating status of data transfer;
Implemented : Anisotropy for specularity channel
Anisotropy is controlled by strength and direction, direction is calculated from RGB color as a vector (R-0.5, G-0.5, B-0.5), where RGB values are within [0..1] range, one can use textures to fine control anisotropy.
Anisotropic influence can be further extended to blurred reflection and diffuse channel.
Bryce : Fixed #0039195 : 7.1.0.3 doesn't load objects and alters volume materials.
Bryce : Fixed #0039197 : Crash when selecting create terrain icon
Bryce : Fixed #0039190 : Clicking on tree icon crashes Bryce
Bryce : Fixed #0037706 : Loading object from library fails
Bryce : Fixed #0039191 : Selecting trees from object library gives errors message
Bryce : Fixed #0035043 : Objects excluded from being lit still cast shadows.
Bryce : Fixed #0038476 : Bryce 7 PLE crashes when selecting the "Volumetric World" from Skylab dialog
Implemented #0037267 : Reinhard tone mapping operator is added and used for exported images ( Mac side )
Bryce : Fixed #0038924 : Specular Map Exponent doesn't accept numerical input;
Bryce : Fixed #0037267 :tone-mapping
Bryce : Fixed #0038128 : Deleted instances reincarnated after the master is removed.
Implemented : Anisotropic reflections driven by texture gray value and calculated in tangent space.
Implemented #0037267 : Check button now can be used to turn on/off using tone mapping for export and preview image
Implemented : Adaptive tessellation for displacement mapping;
Implemented : Displacement mapping for 2D Disk;
Bryce : Fixed #0038875 : HDRI Transparency Control Greyed-out
Now sky uses HDRI transparency slider to blend HDRI and sky, scenes that used blend will have to adjust transparency slider and possibly base sky colour.
Bryce : Fixed #0039313 : Vol Slab crashes with IBL Mac B 7.0.1.10
Bryce : Fixed : Volume materials from 7.0.x.x are loaded incorrectly
Bryce : Fixed #0039375 : B7.1.0.14 Selecting Calculate Curvature causes a crash
Bryce : Fixed #0039142 : Instancing lab 90 degrees out of Bryce world co-ordinates
Implemented #0037267 : using tone mapped image for rendering background
Bryce : Fixed : windows project build error
Bryce : Fixed : Using tone map flag as parameter in compute color function is added
Implemented : Specularity control for IBL
Bryce : Fixed : Changed IBL specularity scaling
Disable it for specularity control be independent of HDRI effect control
Bryce : Fixed #0038032 : Volume material error
Bryce : Fixed #0039428 : Scene files from older versions w/displacement crash 7.1.0.21 Mac;
Bryce : Fixed #0038193 : Rendering displacement on pyramid can result in crash;
Fixed #0038210 : Displacement does not render correctly on stones.
Bryce : Fixed #0037267 : Black areas does not have influence on tone map operator any more
Bryce : Fixed #0039471 : the tone map button is checked before tone mapping now
Bryce : Fixed #0039472 : now tone mapping button state is reset when another HDRI image is loaded or new sky is rendered
Implemented : Blending modes for HDRI backdrop
Bryce : Fixed : Subdivide object base triangles when their minimal edge length is more small than micro-polygon size;
Bryce : Fixed : Improved compatibility with Bryce6 IBL
Bryce : Fixed #0039426 : IBL specularity slider stops responding to mouse pointer
Bryce : Fixed : Update preview on blend mode changes
Bryce : Fixed #0036599 : HDRI-Effect Intensity that goes negative as much as it goes positive
Bryce : Fixed #0038923 : Displacement Not Working After Use of Specularity;
Bryce : Fixed #0039473 : progress bar displays the tone mapping process when the check button is on and while exporting tone mapped image
Bryce : Fixed #0039466 : equal HDR images share one tone mapped data buffer among them now. Tone mapping for HDRI happens only once - when the check button is pressed. Tone mapping for re-sized small HDRI preview happens every time preview is updated (works fast due to small data buffer)
Bryce : Fixed #0038923 : Displacement Not Working After Use of Specularity;
Bryce : Fixed #0037277 : HDRI include / exclude feature forgets setting
Bryce : Fixed #0039466 : HDRI data management improvements - unnecessary copy avoiding
Bryce : Fixed #0039467 : tone mapped image now created when check is pressed the first time only and lives until the HDRI is destroyed or reset
Bryce : Fixed #0039468 : Appropriate re-factoring is made to remove render speed penalty when tone map is used
Bryce : Fixed #0038284 : Stopping data transfer from D|S when no memory left and showing out of memory warning
Bryce : Fixed #0039528 : Blending mode should default to Blend into background
Implemented : Possibility to ignore sky color when shading IBL into background
Bryce : Fixed #0039528 : Reset blending mode on HDRI loading
Bryce : Fixed #0038136 : Displacement does not work properly with Boolean objects;
Bryce : Fixed #0036462 : Fixed problems with bump in spherical mapping mode.
Bryce : Fixed #0039590 : Using Volumetric World setting with IBL crashes Bryce
Bryce : Fixed #0036960 : stuck in Windows desktop flickering redraw loop when minimizing
Bryce : Fixed #0039086 : DS bridge in Bryce is not working
Bryce : Fixed #0036123 : Partial restoration of corrupted scenes on load
Bryce : Fixed #0039192 : Fixed attributes and edit family dialog -
. This is a bug fix version.
We are providing in your accounts the updated Bryce 7 beta build. Keep an eye on your account for the update, this could take some time today to populate all accounts. This
new build of Bryce has some much needed bug fixes. This beta is for you
to review. When we hear from you that this has helped with solving many
stability issues, we'll call the build complete.Our development team is beginning work on a 7.1 project with a list of
features, and bug fixes. So the development will continue.Fixed in this build:
Bryce : Fixed : Sky compatibility after changing number of cores
Bryce : Implemented : Support for 7.1 materials
Bryce : Fixed : Set maximum thread number to 8 returning memory consumption to Bryce 6 level
Bryce : Implemented : export all selected objects in separate files;
Bryce : Fixed #0034592 : small corrections, build error fixes for Mac after Windows changes
Bryce : Fixed : exported mesh in FBX is rotated 90 degrees;
Bryce : Implemented #0034592 : supporting PTCH polygons type added for LWO2 format
Bryce : Fixed #0038685 : Crash on file saving after reset sky used on hdri sky.
Bryce : Fixed #0028944 : Importing .3ds objects fixed.
Bryce : Fixed #0034824 : Displayed filename;
Bryce : Fixed #0037043: Sun intensity resets when other properties are modified.
Bryce : Implemented #0038538 : tiled tiff's compressed with LZW algorithm loading added.
Bryce : Fixed : Opening compressed striped tiff's Intel Mac specific issue fixed.
Bryce : Implemented 0038538 : support loading Tiled TIFF images added. Only uncompressed tiled images are loadable now.